0,00 RSD

Vasa korpa:

artikala: 0

cart

Reklamacije

Reklamacije

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da proizvod nije ispravan ili nedostaje neki od naručenih proizvoda, molimo vas da nas odmah kontaktirate, telefonom ili putem emaila. Svi naši kontakti se nalaze na stranici "Kontakt". Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u vašu korist.

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo vas da kontaktirate servis čije kontakte možete naći na garantnom listu. Molimo vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije. Ukoliko niste dobili garantni list, kontaktirajte nas pa ćemo Vam doostaviti kontakt podatke ovlašćenog diistributera.

Ukoliko proizvod iz nekog razloga ne možete da sklopite ili prilikom korišćenja ustanovite da neki od delova ne mogu adekvatno da se uklope u druge predvidjene delove, molim Vas da ništa ne pokušavate ekstremnom upotrebom sile, jer ukoliko dodje do fizičkog oštećenja robu nećemo moći da vratimo ovlašćenom distributeru, niti ćemo moći shodno tome da uvažimo takvu reklamaciju.

Da bi bila vraćena, roba mora biti u originalnoj ambalaži u kojoj je kupljena.

Molimo Vas da robu prethodno slikate i pošaljete nam istu na e mail kako bi imali dokaz ukoliko dodje do eventualnog oštećenja prilikom transporta.

U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha izvršićemo vam povrat novca na vaš tekući račun.

 


 


Posetite Juniorshop.rs na portalu ShopMania
tret